درآمد قهوه خانه از قلیان است نه چای و املت؛
اگر قلیان بد است،پس تنباکو را در کشور برای اجنه تولید می کنند؟
2 اسفند 1400

اگر قلیان بد است،پس تنباکو را در کشور برای اجنه تولید می کنند؟

الان در همه کشورهای جهان مکان‌های ویژه‌ای برای افراد دخانی درنظر گرفته‌اند. حتی در فرودگاه‌ها فضای مخصوصی برای این افراد وجود دارد. خب در ایران هم از قدیم‌الایام کارکرد قهوه‌خانه مشخص بوده است. مگر وقتی شما از جلوی قهوه‌خانه رد ...